zondag 7 september 2008

Mijn eigen blog beginnen


Mijn eigen moestuin blog is geopend. Ik ga bijhouden welke werkzaamheden ik uitvoer, welk zaad ik zaai, plantjes ik plant en hoe alles het doet gaandeweg het jaar.

Ik ben vorig jaar met een hoek moestuin achterin mijn eigen tuin begonnen. Het blijkt daar te nat te zijn en er komt te weinig zon, dit jaar heb ik daarom een paadje naast huis weggehaald en heb geprobeerd daar groenten te kweken. Deze plek voldoet veel beter en daarom gaat het gras naast het oude paadje er nu ook uit, zo hoop ik een volwaardige moestuin te kunnen starten.
Ik loop niet over van tuinkennis en mijn groene vingers beginnen net te kleuren, maar ik vind het wel erg leuk en ontspannend om in de tuin bezig te zijn. Bovendien is het verzorgen, oogsten en inmaken van je eigen groenten erg waarderend!

Ik plaats een paar foto's van hoe de moestuin er nu nog uit ziet en dat werk ik dan steeds bij. 
Tevens stel ik zelf (moes)tuinvragen waar ik tegenaan loop.
Reacties zijn altijd welkom!
   

Geen opmerkingen: